Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen wij u helpen?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.

Check hier het antwoord op uw vraag

Veelgestelde vragen van passagiers

Ik heb kosten gemaakt tijdens of door mijn vertraging, kan ik deze terug vorderen van de luchtvaartmaatschappij?

Dit kan altijd! Of de luchtvaartmaatschappij deze kosten ook zullen vergoeden kunnen wij niet garanderen maar het is absoluut aan te raden om deze kosten ook mee te nemen in de vertragingsclaim. Het is wel belangrijk om uw bonnetjes te bewaren van deze kosten. Denk hierbij aan:

  • eten
  • drinken
  • parkeerkosten
  • hotelovernachting
  • een werkdag of andere afspraken die u wellicht heeft misgelopen door uw vertraging

Wanneer u in het bezit bent van betaalbewijzen van de door u gemaakte kosten dan nemen wij deze mee in de correspondentie met de luchtvaartmaatschappij.

Vragen?
Wij staan voor u klaar.

FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl

KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01