Wij zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft
Onze service
Was uw vlucht vertraagd?
Recht op een vergoeding
Wanneer u met meer dan drie uur vertraging aankomt op uw eindbestemming, heeft u mogelijk recht op een vergoeding voor het geleden tijdsverlies. Sinds 2005 bestaat binnen de Europese Unie Verordening 261/2004. Hierin worden uw rechten als vliegtuigpassagier beschermd en zijn de plichten van de vliegtuigmaatschappij vastgesteld.
Check uw vlucht & dien direct uw claim in
Vul op onze website uw vluchtnummer en de datum van uw vlucht in en controleer gratis of u recht heeft op een vergoeding voor uw vluchtvertraging. Wilt u gebruik maken van onze service? Dan kunt u in 3 minuten tijd direct uw claim indienen door het formulier verder in te vullen met uw vluchtgegevens.
Beoordeling van uw dossier
Zodra wij uw claim hebben ontvangen, gaan onze experts direct aan de slag om uw vertraging te beoordelen. Binnen twee werkdagen hoort u van ons of uw claim rechtsgeldig is en of wij deze voor u in behandeling kunnen nemen.
Start juridisch proces
Op dit moment hebben we de eerste brief voor u opgesteld en kan onze correspondentie met de luchtvaartmaatschappij van start gaan. Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Gerechtelijke procedure
In sommige gevallen komen we er na verschillende acties niet uit met de luchtvaartmaatschappij. In dat geval starten we een gerechtelijk traject en gaan we de luchtvaartmaatschappij dagvaarden.
Geld terug
Voor het indienen van een claim betaalt u niets. Op ‘no cure no pay’ basis nemen we uw claim in behandeling en bij een succesvolle afhandeling houden wij 25% excl. btw Succesfee in op uw vergoeding, de resterende 75% verschijnt direct op uw bankrekening.
Geen succes, geen kosten
Voor het indienen van een claim betaalt u niets. Op ‘no cure no pay’ basis nemen we uw claim in behandeling en mocht blijken dat wij uw zaak niet succesvol kunnen afronden dan brengen wij aan u geen kosten in rekening. Ook wanneer we voor uw vertragingsclaim naar de rechtbank moeten, nemen wij deze kosten voor onze rekening. Uw gemak is ons risico.
Wist u dat?
Handige weetjes voor u als passagier
Tot twee jaar terug kunnen wij u helpen
Heeft u in de afgelopen twee jaar te maken gehad met een vertraagde vlucht of geannuleerde vlucht maar beschikt u niet meer over de vluchtgegevens? Geen probleem! Stuur ons een bericht dan proberen wij de gegevens te achterhalen. Tot twee jaar terug kunnen wij u helpen om uw vertragingsclaim alsnog aan te vechten.
Overmacht bij vluchtvertraging
De reden van uw vertraagde vlucht kan soms vallen onder onvoorziene omstandigheden waardoor de luchtvaartmaatschappij niet verplicht is uw vergoeding te betalen. Voor u als passagier is het belangrijk om te weten wanneer uw claim onterecht wordt afgewezen. Check het hier.
Aangeboden service tijdens uw vluchtvertraging
Wist u dat uw recht op een financiële compensatie niet vervalt wanneer de luchtvaartmaatschappij service heeft verleend tijdens het wachten? Lees hier waar u als passagier op moet letten.
Onze service op een rij
Waarom FixYourDelay?
- Deskundige beoordeling in rechtsgeldigheid van uw claim
- Actuele vluchtgegevens
- In staat tot het achterhalen van de weersomstandigheden op het moment van uw vertraagde vlucht
- Ervaren juridisch team
- Hulp & ondersteuning
- Meerdere passagiers
- Bekend bij de luchtvaartmaatschappijen
- Geen succes, geen kosten
Vragen?
Wij staan voor u klaar!
FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl
KVK nr: 68921667
BTW nr: 120938996B01