Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u helpen?Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.
Check hier het antwoord op uw vraag
Veelgestelde vragen van passagiers

Wanneer heb ik recht op een financiële compensatie?
Wanneer u te maken heeft gehad met een vluchtvertraging, annulering of overboeking/instapweigering en u daardoor minimaal 3 uur later bent gearriveerd op de eindbestemming heeft u recht op een financiële compensatie van de luchtvaartmaatschappij. Tevens moet uw vlucht zijn vertrokken vanaf een luchthaven binnen de EU, óf naar een luchthaven binnen de EU en moet het gaan om een maatschappij die in EU gevestigd is.
Maatwerk
Wanneer de vluchtvertraging aan deze voorwaarden voldoet dan is als laatste de reden van vertraging bepalend of u recht heeft op een financiële compensatie. Iedere vertraging, annulering, overboeking/instapweigering wordt dan ook apart beoordeeld om vast te stellen of de luchtvaartmaatschappij aansprakelijk gesteld kan worden. Soms kan de reden van vertraging vallen onder overmacht of onvoorziene omstandigheden voor de luchtvaartmaatschappij.
– vertraging, annulering, overboeking/instapweigering waardoor u minimaal 3 uur later bent aangekomen op uw eindbestemming
– vertrek vanaf een luchthaven binnen de EU en/of vertrek naar een luchthaven binnen de EU
– reden van vertraging
Vragen?
Wij staan voor u klaar.
FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl
KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01