Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u helpen?Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.
Check hier het antwoord op uw vraag
Veelgestelde vragen van passagiers

Hoe weet ik of mijn vlucht 3 uur of meer vertraagd was?
In principe is de aankomsttijd van uw vlucht leidend. Als de vertraging in aankomsttijd 3 uur of meer was dan heeft u recht op eenĀ vergoeding. Toch is dit soms lastig vast te stellen voor passagiers. Wanneer u niet zeker weet of de vlucht 3 uur was vertraagd dan zoeken wij de exacte vertragingstijd voor u uit.
Vragen?
Wij staan voor u klaar.
FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl
KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01