Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen wij u helpen?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.

Check hier het antwoord op uw vraag

Veelgestelde vragen van passagiers

Hoe weet ik of mijn vlucht 3 uur of meer vertraagd was?

In principe is de aankomsttijd van uw vlucht leidend. Als de vertraging in aankomsttijd 3 uur of meer was dan heeft u recht op eenĀ  vergoeding. Toch is dit soms lastig vast te stellen voor passagiers. Wanneer u niet zeker weet of de vlucht 3 uur was vertraagd dan zoeken wij de exacte vertragingstijd voor u uit.

Vragen?
Wij staan voor u klaar.

FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl

KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01