Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen wij u helpen?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.

Check hier het antwoord op uw vraag

Veelgestelde vragen van passagiers

Mijn vlucht was geannuleerd maar de luchtvaartmaatschappij heeft mij wel direct een nieuwe vlucht aangeboden. Betekent dit dat ik geen recht heb op een vergoeding?

Wanneer u te maken heeft gehad met een geannuleerde vlucht dan is de luchtvaartmaatschappij wettelijk gezien verplicht om u een nieuwe vlucht aan te bieden, of het originele ticket terug te betalen. Tevens hebben passagiers recht op een compensatie voor hun vluchtproblemen maar dit is wederom afhankelijk van de reden van vertraging/annulering en dit zoeken wij uit.

Dus wanneer de luchtvaartmaatschappij u na de annulering een nieuwe vlucht heeft aangeboden wil dit zeker niet zeggen dat u geen recht meer heeft op een compensatie!

Vragen?
Wij staan voor u klaar.

FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl

KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01