Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen wij u helpen?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.

Check hier het antwoord op uw vraag

Veelgestelde vragen van passagiers

Mijn vlucht was minder dan 3 uur vertraagd. Heb ik nu geen recht op een vergoeding?

Op basis van de wetgeving heeft u bij een vertraging, annulering, overboeking/instapweigering van minder dan 3 uur geen recht op een financiƫle compensatie. Het zou wel kunnen dat u recht heeft op een vergoeding voor kosten die u door en tijdens de vertraging heeft gemaakt. Bijvoorbeeld maaltijden, parkeerkosten, hotelovernachting e.d. De vertraging moet dan wel meer dan 2 uur zijn. Wanneer u als gevolg van een annulering 2 uur later bent aangekomen op uw eindbestemming dan valt uw vlucht wel binnen de wetgeving.

Vragen?
Wij staan voor u klaar.

FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl

KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01