Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u helpen?Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Ons service center staat iedere werkdag voor u klaar van 9.00-17.30 uur via info@fixyourdelay.com of via de live chat.
Check hier het antwoord op uw vraag
Veelgestelde vragen van passagiers

Wat doet FixYourDelay precies?
Heeft u te maken gehad met een vluchtvertraging, annulering, overboeking/instapweigering en bent u daardoor 3 uur (of meer) later aan gekomen bij uw eindbestemming? Dan heeft u waarschijnlijk recht op een vergoeding van de luchtvaartmaatschappij. Door gebrek aan tijd, kennis en dergelijke worden passagiers vaak afgewezen door de luchtvaartmaatschappij wanneer zij zelf hun claim indienen. Wij zijn er om diegene te helpen bij wie het zelf niet lukt om de vergoeding te ontvangen waar ze recht op hebben.
Geen succes, geen kosten!
FixYourDelay neemt het werk uit uw handen. U dient de vluchtvertraging bij ons in en dan gaan wij kosteloos voor u onderzoeken waar u recht op heeft. Omdat wij werken op basis van no cure, no pay is er voor passagiers geen enkel risico. Ze kunnen alleen maar winnen! Wanneer wij uw vertragingsclaim aanvechten met succes, dan houden wij 25% in op uw vergoeding en de rest van het bedrag staat direct op uw bankrekening. Hebben wij geen succes met het aanvechten van uw claim? Dan kost het u niets! Wij nemen alle kosten voor onze rekening en bij geen succes zijn er geen kosten.
Vragen?
Wij staan voor u klaar.
FixYourDelay
Roermond
info@fixyourdelay.nl
www.fixyourdelay.nl
KVK NR: 68921667
BTW NR: 120938996B01